تعمیر آیفون تصویری در تهران 44532305

تعمیر آیفون تصویری در تهران 44532305

تعمیر آیفون تصویری اف اف و درب بازکن در غرب|شرق|جنوب|شمال تهران تعمیرکار نمایندگی مانیتور و پنل commax - camax - simaran - taba - kenwei - suzuki در محل
تعمیر آیفون تصویری در تهران 44532305

تعمیر آیفون تصویری در تهران 44532305

تعمیر آیفون تصویری اف اف و درب بازکن در غرب|شرق|جنوب|شمال تهران تعمیرکار نمایندگی مانیتور و پنل commax - camax - simaran - taba - kenwei - suzuki در محل

تعمیرات آیفون تصویری|درب بازکن و اف اف تکنوتل technotel

نمایندگی سرویس خدمات  و تعمیرات ایفون تصویری و اف اف تکنوتل technotel

خدمات پس از فروش و تعمیرگاه اف اف تصویری مارک تکنوتل technotel در غرب شمال شرق جنوب تهران 

تعمیرتخصصی انواع مانیتور و پنل آیفن مارک تکنوتل technotel  تحت نظارت شرکت 

با بهترین و مجهزترین کادر تخصصی تکنوتل ،خدمات در محل مشتری ،گارانتی قطعات  

تماس با شماره های زیر(تمام نقاط تهران)

44562055

44532305

dtvp.ir

irancamax.ir

commaxservice.com

deltabanservice.ir

پشتیبانی آنلاین در وب سایتها / ثبت و پیگیری آنلاین گارانتی 

مدیریت مشتریان / انتقادات و پیشنهادات و پیگیری 

خدمات آیفون تصویری دلتابان سرویس تهران 


سوالات خود در زمینه آیفون تصویری را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت پاسخگو آنها باشیم

نظرات 11 + ارسال نظر
ستار 1402/01/24 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام، من آیفون تصویری بی‌سیم دارم مانیتور هیچ مشکلی ندارد ولی مدار بیرونی اشتباه به برق مستقیم زدم سوخته آیا قابل تعمیر هست.

سلام بله با شماره های شرکت تماس بگیرید تا مقدمات تعمیرات برای شما انجام شود .

. 1401/06/24 ساعت 07:51 ب.ظ

بعد از خاموش کردن از دکمه خاموش دیگه روشن نشد

سلام ارادت
احتمالا مانیتور سوخته است برق دستگاه چک شود در صورت برقراری برق 220 ولت با ما در تماس باشید .

فریده 1401/04/01 ساعت 12:45 ب.ظ

صدای زنگ ایفون مدل 5 چجوری زیاد میشه

سلام
صدای زنگ از کلید کنار دستگاه با نام ولوم کم یا زیاد خواهد شد

گلستانی 1400/11/02 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام نصاب و تعمیر کار هستمچندین مورد در مانیتور های تکنوتل پیش آمده که تصویر قطع میشود و پاور را تعویض کردم مشکل حل نشد و بر را با هیتر گرم میکنی وصل میشه دوباره بعد از مدتی تصویری قطع میشود راهنمایی بفرمائید

سلام سیاه سفید باشد H.V خراب است

حسن امیری 1400/10/14 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام.امروز برق محل قطع شد پس از آمدن مجدد برق پنل داخل خونه سوخت پنل را در آوردم ونگاه کردم کیت کوچک داخل پنل قسمت تغذیه سوخته بود برای تهیه این قطعه در شهرستان زابل راهنمایی بفرمایید. ممنون

سلام در شهر شما نمایندگی این محصول احتمالا فعال است از طریق 118 مرکز خودتان پیگیر باشید

حسن امیری 1400/10/14 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام.امروز بدلیل اومدن بارون برق منطقه ما قطع شد با آمدن برق ، پنل داخل خونه صدا داد پنل رو در آوردم وپشت شو باز کردم کیت کوچک قسمت پشتی سوخته بود این قطعه رادر شهرستان زابل چطوری تهیه کنم .ممنون جواب بدین

سلام ارادت از طریق نمایندگی مارک دستگاه خودتان در شهر زابل پیگیری شود .

محمدرضا معاذالهی 1400/10/07 ساعت 07:53 ق.ظ

سلام من یک عدد ایفون تصویری tp480mدارم چند سال کار کرده دستگاه نو نو هسته الان صفحه ال ای دی روشن نمیشه یکی از تعمیر کاران الکترونیک چنین تشخیص داده نیاز به برد این مدل دارم لطفا در صورت امکان طریقه تهیه روبفرمایید با تشکر

مارک دستگاه ؟

محمد سلیمیان 1399/12/18 ساعت 08:11 ب.ظ

باسلام :آیفن تصویری تکنوتکل مدل tp350 بالای پنج سال کارکرد به تازگی و بعضی وقتها مونیتور بدون دلیل خاموش می شود . وقتی دوشاخه را از پریز جدا می کنی یک لحظه ال ای دی سبز روشن و آیفن صدای تکی می دهد و دوباره که دوشاخه به پریز وصل می شود مونیتور روشن می شود .خاموشی ممکن است همان موقع وصل شدن اتفاق بیفتد و ممکن است چند ساعت و یا چند روز بعد اتفاق بیفتد . ممنون اگر راهنمایی بشوم . محل سکونت زرین شهر اصفهان

سلام برد پاور آیفون چک شود یا تعویض

پروین رای 1399/11/14 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام در صفحه آیفون تصویری تکنوتل که روز گذشته نصب کردم دو خط سیاه افقی هست که هر کار می کنم برطرف نمیشه فکر کنم در داخل صفحه مانیتور است راه حل چبست

سلام جهت تعویض به نصب کننده عودت گردد

رحیم 1398/06/03 ساعت 02:08 ب.ظ

با سلام وخسته نباشید
من ایفون تکنوتل تصویری خریدم و وصل کردم ولی هیچ صدایرفت برگشتی نداره و لطفا در صورت امکان نقشه سیم کشی ایفون رو ارسال کنید
با تشکر

لطفا جهت نقشه سیم کشی به مقالات مربوطه در سایت مراجعه فرمایید.
servicecommax.ir/post/34/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C.html

رحیم‌نقیپور 1398/05/25 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام‌ایفون‌تکنوتل‌خریدم‌‌چهارتا‌سم‌به‌گوشی‌بردم‌ولی‌از‌ترانس‌۱۲ولت‌acرو‌کجای‌پنل‌وسل‌کنم‌و‌+-ترانسرو‌کجای‌پنل‌وصل‌کنم‌‌البته‌از‌پشت‌پنل‌فقط‌دو‌رشته‌سیم‌سیاه‌بیرون‌اومده‌لطفا‌راهنمایی‌فرمایید‌با‌تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد