تعمیر آیفون تصویری در تهران 44532305

تعمیر آیفون تصویری در تهران 44532305

تعمیر آیفون تصویری اف اف و درب بازکن در غرب|شرق|جنوب|شمال تهران تعمیرکار نمایندگی مانیتور و پنل commax - camax - simaran - taba - kenwei - suzuki در محل
تعمیر آیفون تصویری در تهران 44532305

تعمیر آیفون تصویری در تهران 44532305

تعمیر آیفون تصویری اف اف و درب بازکن در غرب|شرق|جنوب|شمال تهران تعمیرکار نمایندگی مانیتور و پنل commax - camax - simaran - taba - kenwei - suzuki در محل

طریقه کد دهی به آیفون تصویری کدینگ|نصب سیستم های تکنما سیماران کوکوم کوماکس

طریقه نصب و راه اندازی سیستم های کدینگ و قطعات لازم جهت راه اندازی

در سیستم های آیفون تصویری کدینگ بسته به نوع برند آیفون تصویری طریقه نصب و راه اندازی آن متفاوت است و هر دستگاهی طیقه نصب جداگانه ای دارد که قصد داریم ان را به شما اموزش بدهیم ، مثلا در سیستم کدینگ آیفون تصویری تکنما نیازی به توزیع کننده یا دیکودر نیست و طریقه شماره دهی واحدها بدینصورت است که موقع نصب مانیتور ایفون تصویری و اتصال به برق شهری می توان شماره ویاحدها و نگهبانی را برایش تعریف نمود و فقط در سیستم ایفون تصویری کدینگ تکنما بسته به نوع سیم کشی نیاز به تقسیم کننده تصویر DISTRIBUTER می باشد که هر تقسیم کننده سیستم تکنما دارای 8 خروجی تصویر می باشد .

در سیستم های کدینگ دیگر همانند آیفون تصویری سیماران نیاز به دیکودر می باشد که به ازای هر چهار واحد یک دیکودر استفاده میشود . طریقه کد دهی و شماره واحدها بدین صورت است که می توان هر دیکودر را به پنل ایفون تصویری  نصب نموده و دیکودر را روی برنامه ریز تعریف کرد و شماره واحد ها را بر روی دیکودر ست نمود.

و اما در سیستم های آیفون تصویری کدینگ کوماکس سری GATE VIEW طریقه کد دهی از طریق پنل آیفون تصویری یا درب بازکن تصویری می باشد که با وارد شدن به برنامه پنل آیفون تصویری  و شماره گذاری می توان شماره هر واحد را تعریف نموده و در برخی از موارد می توان از داخل واحد نیز این عمل را انجام داد و برای راه اندازی این سیستم علاوه بر پنل و مانیتور آیفون تصویری نیاز به توزیع کننده می باشد . ( VD-103 / CDS-4GS )

در سیستم آیفون تصویری کدینگ کوماکس MODUM طریقه کد دهی از طریق توزیع کننده ها می باشد که  CMD-404FU  یا  CMD-404CFU می باشد که با دیپ سوئیچ هایی که بر روی آن ها تعبیه شده است ، شماره واحد آن توزیع کننده تعریف می شود و  به ازای هر 4 واحد یک توزیع کننده نیاز است.

پنل های آیفون تصویری کدینگ کوماکس (که دارای چندین نوع پنل متفاوت کدینگ می باشد)  DRC-GUM/RF ، CMP-4BCT ، DRC-703LC/RF که همگی به صورت پسوردی و کارتی می باشند . در پنل های آیفون تصویری کدینگ کوماکس علاوه بر تعریف یک پسورد جهت ساختمان می توان به ازای هر واحد پسورد ورودی اختصاصی داد که هر واحد با شماره اختصاصی خود اقدام به ورود نماید و می توان کارت درب بازکن نیز برای هر واحد تعریف نموده لازم به ذکر است که تنظیمات پنل های آیفون تصویری کوماکس کره بسیار ساده و کاربردی می باشند .  به ادامه مطلب مراجعه کنید 



طریقه ی نصب و راه اندازی سیستم های آیفون تصویری کدینگ کوکوم کره IPHON KOKOM

 قطعات لازم است که جهت راه اندازی آیفون تصویری کدینگ کوکوم KOKOM کره  یا کدینگ کوماکس COMMAX بسته به نوع برند آیفون تصویری، طریقه نصب و راه اندازی آن متفاوت است، مثلا در آیفون تصویری کدینگ کوکوم KOKOM نیازی به توزیع کننده یا دیکودر نیست و طریقه شماره دهی واحدها بدینصورت است که موقع نصب مانیتور کوکوم KOKOM  و اتصال به برق ساختمان  می توان شماره واحدها  را برایش تعریف نمود .

در سیستم های کدینگ کوکوم KOKOM و کوماکس COMMAX ، دیگر همانند آیفون تصویری سیماران SIMARAN نیاز به دیکودر نمی باشد که به ازای هر چهار واحد یک دیکودر استفاده میشود . طریقه کد دهی و شماره واحدها بدین صورت است که می توان هر دیکودر را به پنل ایفون تصویری ( اف اف تصویری ) نصب نموده و دیکودر را روی برنامه ریز تعریف کرد و شماره واحد ها را بر روی دیکودر ست نمود.

کدینگ کوماکس

در سیستم های آیفون تصویری کدینگ کوماکس COMMAX طریقه کد دهی از طریق پنل ایفون تصویری می باشد که با وارد شدن به برنامه پنل درب بازکن تصویری و شماره گذاری می توان شماره هر واحد را تعریف نموده و در برخی از موارد می توان از داخل واحد نیز این عمل را انجام داد و برای راه اندازی این سیستم علاوه بر پنل و مانیتور ایفون تصویری نیاز به توزیع کننده می باشد .

قابل ذکر است که در سیستم آیفون تصویری  کدینگ کوکوم KOKOM و کوماکس COMMAX با دیپ سوئیچ هایی که بر روی گوشی (مانیتور آیفون تصویری) آن ها تعبیه شده است ، شماره واحد آن واحد را، تعریف کند و یا از داخل منوی گوشی کد  واحد مربوطه را وارد میکنیم.

پنل های کدینگ کوماکس COMMAX (که دارای چندین نوع پنل کدینگ می باشد)  DRC-GUM/RF ، CMP-4BCT ، DRC-703LC/RF که همگی به صورت پسوردی و کارتی می باشند . در پنل های کدینگ کوماکس علاوه بر تعریف یک پسورد جهت ساختمان می توان به ازای هر واحد پسورد ورودی اختصاصی داد که هر واحد با شماره اختصاصی خود اقدام به ورود نماید و می توان کارت درب بازکن نیز برای هر واحد تعریف نموده لازم به ذکر است که تنظیمات پنل های کوماکس بسیار ساده و کاربردی می باشند .

کوکوم kokom کره

فقط در ایفون های تصویری کوکوم کره به ازای هر چهار واحد یک امپلی فایر تصویری نصب می شود .که دراین حالت بهترین تصویر را نصب به موارد مشابه میدهد

لطفا فقط جهت تعمیرات تماس بگیرید

شماره های تماس

44532305 - 44562055

www.dtvp.ir

www.commaxservice.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد